מיזם עולמי: Seegene One System

hylabs נבחרה כשותפה ראשונה למיזם עולמי Seegene One System ליצירת קהילה גלובלית, לפיתוח יישומים חדשניים בטכנולוגית RT PCR.

Seegene היא חברה דרום קוריאנית ומובילה עולמית בתחום של פיתוח קיטים מולקולרים לזיהוי פתוגניים למחלות זיהומיות. החברה מוכרת את הקיטים בעשרות מדינות ברחבי הגלובוס ומחזיקה בלמעלה מ-100 פטנטים. ייחודה על הטכנולוגיה שפתחה Seegene הוא ביכולת לאבחן ברגישות טובה מספר פתוגנים באותה דגימה. 

החזון של חברת Seegene הוא להשתמש בפלטפורמה שיצרו (Seegene Platform) כדי לפתח מגוון רחב של יישומים, מעבר לתחום הקליני, לפיתוח קיטים בשיטת  PCR RT. כדי לממש את חזונם הם יקימו שותפויות גלובליות עם חברות מקומיות בעלות קרבה לשוק ויכולות עידוד חדשנות וזיהוי צרכים בקרב לקוחותיהן (One System).

מזה כ 16 שנה hylabs מייצגת את Seegene בישראל  בתחום השוק הקליני בקיטים לאבחון פתוגניים כדוג'  GI, STD, RV , COVID . החזון של Seegene התחבר היטב לחזון של hylabs לקדם את ישראל לחזית הטכנולוגיה והאבחון של מחלות זיהומיות. האמון ושיתוף הפעולה המקצועי לאורך השנים הוביל לכך ש hylabs נבחרה להיות החברה הראשונה בעולם אשר חתמה הסכם עם  Seegene להקמת חברה משותפת בישראל שתעסוק בפיתוח קיטים מולקולריים דיאגנוסטיים לתחומי הקליניקה, המחקר והתעשייה. ההסכם יאפשר שימוש בטכנולוגיה ייחודית לרווחת לקוחותינו בארץ ובחו"ל.

למידע נוסף אודות Seegene vision לחצו כאן

From left to right: Dr. Jong-Yoon Chun, CEO & Founder of Seegene; Doron Cohen, President of hylabs; Dotan Buchsweiler, CEO of hylabs.

סגור לתגובות.