שירותי RNA-seq: פתרונות מותאמים אישית

ריצוף RNA (RNAseq) הינה שיטה רבת עוצמה לחקר כמותי ואיכותי של הטרנסקריפטום. כמעבדה מומחית לאפליקציות והרצות שונות בטכנולוגיית NGS, אנחנו  מציעים שירותי RNA seq מגוונים.

ד"ר רונן הופ, מנהל יחידת NGS

ריצוף RNA (RNAseq) הינה שיטה רבת עוצמה לחקר כמותי ואיכותי של הטרנסקריפטום. השיטה התפתחה וכיום מהווה אחד הכלים המרכזיים בחקר RNA בעקבות אבולוציה מהירה של טכנולוגיות בתחום ה-Next Generation Sequencing (NGS).  טכנולוגיה זו מאפשרת לרצף בצורה מלאה את הרצף של כלל הטרנסקריפטום בתאים, להגדיר במדויק את מבנה הגנים ולמדוד את רמת הביטוי של הגנים. בעקבות כך, השיטה מהווה כלי מחקר ואנאליזה מרכזי כמו בחקר מדעי החיים בסיסי וגם ככלי חיוני בתחום הרפואה וביופארמה.

כמעבדה מומחית לאפליקציות והרצות שונות בטכנולוגיית NGS, אנחנו במעבדות חי מציעים שירותי RNA seq רחבים המאפשרים אנליזה של RNA מסוגים שונים (coding, non-coding, and small transcripts) ממגוון רב של חומרי מוצא כמו למשל רקמות של יונקים, חיידקים, פטריות ותרביות תאים. בנוסף, יש לנו יכולת לרצף RNA מדוגמאות מאתגרות כמו רקמות שקובעו (FFPE). שירותי ריצוף RNA במעבדות חי מאפשר מספר אפשרויות ריצוף הכוללות total RNA, small RNA ו- non-coding RNA יחד עם שירותי אנאליזה וביואינפורמטיקה מתקדמת. המעבדה שלנו אחראית על כל שלבי הריצוף הכוללים  הפקה של RNA  מהדוגמאות, בדיקה של איכות ה- RNA ב- tapestation, הכנה של הספרייה, ריצוף ואנליזה.

נוכח הביקוש העולה לכלי חיוני ומרכזי זה, גיבשנו מגוון שירותים שיעמידו לרשותכם את השירות האיכותי ביותר.

למידע נוסף אודות השירותים לחצו כאן

לשאלות אנו עומדים לרשותכם: ד"ר רונן הופ, ronenh@hylabs.co.il

 

 

סגור לתגובות.