מחזקים את החוסן האישי והארגוני

עובדי ועובדות חברת hylabs נרתמו לחיזוק ותמיכה בעמיתיהם המגויסים והמגויסות ובבני משפחותיהם, זאת לצד תרומתם למאמץ הלאומי. מוזמנים לקרוא על הפעילות שנעשתה עד כה.

 סיגל נווה, מנהלת משאבי אנוש ורווחה

מאז אירועי ה-7 באוקטובר ונוכח התקופה הקשה שכולנו עדיין חווים, החלטנו ב- hylabs לפעול במטרה לשמר את החוסן האישי והארגוני שלנו. הבנו כי חוסן זה מושפע מהיכולת של כל אחד ואחת מאיתנו להיות שם זה עבור זו, לתמוך, להיתמך ולשמור על ה"ביחד" שלנו.

חברת Hylabs היא 'מפעל חיוני' במסגרת משק לשעת חירום. עם פרוץ המלחמה כאשר עובדים ועובדות רבים גויסו בצו 8, היה עלינו להמשיך ולפעול בצורה מלאה חרף היעדרם. עובדי החברה שלא גויסו, נרתמו והמשיכו לעשות את עבודתם בצורה מאומצת ומעוררת הערכה, הן בהגעה יום יומית לאתרי החברה ברחובות וביבנה ולשטח והן בעבודה מאתגרת ומאומצת מהבית.

בנוסף, פעלנו בדרכים הבאות על מנת לתמוך בעובדינו ולתרום למאמץ הלאומי:

איסוף ציוד לחיילי וחיילות צה"ל שגויסו מייד עם תחילת המלחמה

הורכבה רשימת מוצרים להם נדרשו חיילים וחיילות שגוייסו בצו 8, העובדים תרמו מוצרים אלו בנדיבות ואנו דאגנו להעבירם לבסיסי צה"ל השונים.

הכנת כריכים לחיילי וחיילות צה"ל

מידי יום נערכנו להכנת כריכים לחיילים ולחיילות אשר חולקו בעמדה ייעודית באזור הסמוך לרצועת עזה. צוותים של עובדים ועובדות בחברה נטלו פסק זמן ממשימותיהם והתנדבו להכנת כריכים טעימים לחיילים והחיילות היקרים של כולנו.

 עזרה לחקלאים – קטיף בקיבוץ חצור אשדוד

במיזם הזה, קבוצות עובדים יצאו מספר פעמים בשבוע לסייע לחקלאי הקיבוץ בקטיף פירות הדר, לאחר שאלה נותרו ללא ידיים עובדות.

חלוקת חבילות/מארזים

כחלק משמירה על קשר צמוד עם העובדים והעובדות שגויסו בצו 8 ועם עובדים ועובדות שבני משפחותיהם גויסו או משרתים בצה"ל, שלחנו אליהם חבילות שונות, בנוסף לתמיכה והתעניינות שנעשו באופן שוטף.

'מחווה מתוקה לשבת'

עובדי ועובדות החברה התנדבו להכין באופן אישי עוגה למשפחות המילואימניקים והמילואימניקיות שלנו ולעובדות שבני זוגם גוייסו בצו 8.

את חג החנוכה כמו גם את ט"ו בשבט, ניצלנו כהזדמנות למפגש משותף במטרה להתחזק יחד, ולהביע את הערכת החברה לעובדיה ועובדותיה הפועלים במסירות רבה בתקופה זו.

אנו מייחלים לשובם הביתה של כל החטופים והחטופות ולהחלמתם המהירה של כל הפצועים והפצועות, ומשתתפים בצערם של המשפחות אשר איבדו את יקיריהם.

סגור לתגובות.