על התפקיד:
אנחנו מחפשים אחראי.ת משק וקבלה לתפקיד מרכזי ובעל השפעה, הנוגע כמעט בכל נקודות הממשק בארגון.
זהו תפקיד מפתח המשלב בין ניהול תפעולי, שירות, ארגון ומשאבי אנוש – ומצריך אהבה אמיתית לאנשים ולסדר.
מה כולל התפקיד:
ניהול שוטף של עמדת הקבלה המרכזית: קבלת אורחים, ספקים ומתן מענה לעובדי החברה
אחריות מלאה על תחום המשק והניקיון בארגון – ניהול צוות עובדי משק, תכנון ובקרה על עבודתם
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למחלקת משאבי אנוש
עבודה יומיומית מול ממשקים פנימיים וחיצוניים בחברה
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי הכולל מתן שירות
עדיפות לניסיון קודם בניהול עובדים או בתחזוקת משק
שליטה ביישומי מחשב – Outlook, Word, Excel
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית ורבת ממשקים
זמינות למשרה מלאה 8:00-17:00 (ימים א’-ה’) במשרדי החברה ברחובות
📩 להגשת מועמדות:
יש לשלוח קורות חיים לכתובת:
jobs@hylabs.co.il