התחדשנו: המרכז הלוגיסטי החדש יקצר את זמני האספקה ללקוחותינו

המרכז הלוגיסטי החדש ביבנה משתרע על שטח של 2,000 מ"ר והוא מאחד את כל פעילות הקליטה, המיון והשילוח של מוצרי החברה לרבות ציוד וחומרי עזר לדיאגנוסטיקה, קיטים למיניהם, מכשור ותשתית למעבדות ועוד.

טקס גזירת הסרט במרלו"ג. מימין לשמאל: דותן בוכסווילר, מנכ"ל hylabs; דורון כהן, יו"ר hylabs; גיא גולדברג, מנהל המרלו"ג; ערן פלד – פרקש, סמנכ"ל תפעול.

בימים אלו נחנך  נחנך המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) החדש של hylabs. המרלו"ג פועל בעיר יבנה במבנה שעבר שיפוץ מקיף ומרכז את פעילויות הלוגיסטיקה של החברה . המרלו"ג רחב הידיים המשתרע על שטח של 2,000 מ"ר מחליף 5 מחסנים שפעלו עד כה במיקומים שונים ומאחד את כלל פעילות הקליטה, המיון והשילוח של מוצרי החברה כגון ציוד הדיאגנוסטיקה, חומרי עזר לדיאגנוסטיקה, קיטים למיניהם, מכשור ותשתית למעבדות ועוד, במקום אחד. במקביל אליו ממשיכים לפעול מחסן הקצה בערד, המשמש לאחסון ארוך טווח, ומחסן 'קדמי' בבניין ההנהלה והמעבדות ברחובות לשימוש פנימי שוטף.  במרלו"ג החדש עובדים בכל רגע נתון כ-25 עובדים (לרבות נהגים)  שמטפלים במוצרי החברה המוצבים על 550 משטחים ומידוף באורך של 150 מטרים.

בימים אלו מושלמת קליטת כל סוגי הפעילות ומסתיימים שלבי ההרצה. המרלו"ג פועל משבע בבוקר עד שבע בערב, ובעת הצורך מסוגל לספק שירות ברציפות 24 שעות ביממה כולל הוצאת משלוחים דחופים בלילה. לדברי ערן פלד – פרקש, סמנכ"ל תפעול בחברת hylabs, איחוד המחסנים במקום אחד, והגדלת השטח העומד לרשות הפעילות מאפשר לחברה לספק שירות מהיר ויעיל יותר ללקוחותיה: " מאחר והמרלו"ג מרכז את הסחורה שמגיעה הן מהמפעל ברחובות והן מספקים שונים, פעילות הליקוט והאריזה של הזמנות מבוצעים באותו מקום וכך נחסך זמן יקר של הנהגים שלא נדרשים לאסוף פריטים בין מחסנים שונים. מבחינתנו גם תהליך הליקוט הפך יעיל וקצר יותר מאחר וקל יותר לאתר את המוצרים במחסנים רחבי הידיים. התוצאה היא שהמשלוח מחכה לנהגים ולא להפך, ואנו מוציאים את המשלוחים אל הלקוחות מוקדם יותר בבוקר ובכך מקצרים את מועדי האספקה. אפשר להשוות זאת למעבר מדירת 3 חדרים לדירת 5 חדרים: יותר מרווח, מסודר ונגיש ואנו מאמינים שגם יעיל ומהיר יותר".

במרלו"ג עובדים בו זמנית 25 עובדים והוא כולל 550 משטחים ומידוף באורך 25 מטר.

פלד פרקש מסביר כי בשלב הבא תשודרג גם הטכנולוגיה שמנהלת את המחסנים: "יש לנו מערכת מחשוב מתקדמת שבגלל מגבלות המקום לא יכולנו לנצל את היכולות שלה. בזכות המחסן החדש נוכל להטמיע אותה טוב יותר ולייעל עוד יותר את השימוש במרלו"ג. זו תהיה קפיצת המדרגה הבאה".

סגור לתגובות.