הכירו את hytest: שירות בדיקות קורונה המאפשר קיום שגרת חיים לצד המגפה

עם בדיקות אנטיגן להנפקת תו ירוק ו- PCR, דוגמים שמגיעים אליכם ותוצאות מיידיות או תוך שעות ספורות, שירות hytest מבית hylabs מאפשר לקיים בדיקת קורונה מהירות לבודדים ולקבוצות, בבית או במשרד, ואף לקיים כנסים ואירועים ולחיות לצד המגפה. 

החיים לצד מגפת הקורונה מחייבים ביצוע בדיקות קורונה באירועי חיים שונים כמו טיסות לחו"ל, יציאה מבידוד וכדומה, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. מצב זה צפוי להימשך תקופה ארוכה, עד למיגורה של המגפה בישראל ובעולם. חברת hylabs המתמחה מזה חמישה עשורים באבחון מחלות זיהומיות ומספקת את התשתית לבדיקות הקורונה ביותר מ-40 מעבדות ביניהן משרד הבריאות, קופות ובתי החולים לצד מעבדות פרטיות השיקה את שירות hytest: שירות אבחון קורונה מהיר וגמיש במיוחד הניתן בבית או במשרד, מיועד ללקוחות פרטיים, לקבוצות ולארגונים, ומותאם גם לשימוש בהפקות תרבות ואירועים המוניים ומטרתו להקל על החיים לצד הקורונה.

hytest: שירות אבחון קורונה מהיר וגמיש במיוחד הניתן בבית או במשרד

בן ליקוורניק, מנהל השירות, מסביר כי השירות מסופק על ידי צוות דוגמים מקצועיים ומיומנים , בעלי ניסיון בתחום ביצוע הבדיקות הפרטיות, שמגיעים אל הלקוח בכל מקום שיבחר: "בזכות מגוון הבדיקות העשיר ש- hytest מציע יש לנו מענה של 360 מעלות לכל צורך של השוק, לכל מסגרת זמן, ובכל רמת רגישות נדרשת מהבדיקה" הוא אומר, ומדגיש כי התוצאות מדווחות למשרד הבריאות בזמן אמת.

שירות עד הבית ללקוחות פרטיים ועסקיים

השירות כולל מספר סוגי בדיקות, כאשר הלקוח יכול להתייעץ עם שירות הלקוחות של החברה ולהתאים את הבדיקה הנדרשת ואף לשלב בין סוגי בדיקות. הבדיקה המהירה ביותר שניתן לתאם היא בדיקת אנטיגן המספקת תשובה תוך דקות ספורות. בדיקה זו מאפשרת זיהוי מהיר של חולי קורונה, ומספקת אישור כניסה למשך 24 שעות לאירועים ומקומות בילוי באמצעות תו ירוק. בדיקה אחרת היא בדיקת PCR המסוגלת לזהות גם חולים ללא תסמינים לאורך כל תקופת ההדבקה. בדיקה זו נדרשת בעת חשש להידבקות, מקצרת את משך הבידוד (בתנאים מסוימים), ונדרשת בעת יציאה לחו"ל ומספקת מסמך באנגלית התקף במדינות השונות: "בהתאם לצרכי הלקוח אנו מסוגלים להגיע אליו למקום מושבו, לדגום אותו ולספק תשובות מהירות במיוחד" מדגיש ליקוורניק.

בדיקות PCR מספקות אישור בינלאומי לנוסעים לחו"ל.

בדיקות מהירות לאירועים והפקות

אם אתם מתכננים אירוע חברה, בר מצווה משפחתית או כנס מקצועי גדול עליכם לוודא שהמשתתפים מחזיקים בתו ירוק, או לחילופין ביצעו בדיקת קורונה במהלך – 24 השעות האחרונות שלפני האירוע. אירועים והפקות מתאפיינים במספר רב של אורחים המתכנסים ביחד, וטומנים בחובם פוטנציאל של הדבקה.

חלק מהשירות של hytest כולל הצבה של עמדות בידוק קורונה מהירות (בדיקות אנטיגן) בכניסה למתחם האירוע. עמדות אלו מספקות לנבדקים תשובות תוך דקות ספורות, ולאחר שהנבדק נמצא שלילי הוא מקבל תו ירוק שמאפשר לו להיכנס לאירועים ומקומות בילוי במשך 24 שעות. על מנת למנוע "צווארי בקבוק" בכניסה לאירוע,  hytest מציבה עמדות בדיקה בהתאם למספר המשתתפים הצפוי.

בדיקות קורונה באירועים. hytest מציבה עמדות בדיקה בהתאם למספר המשתתפים הצפוי באירוע.

בדיקות למשרדים: גם בדיקת אנטיגן, גם בדיקת PCR מהירה

העובדים הם הנכס העיקרי בארגון ומעסיקים רבים משקיעים מאמץ לספק סביבת עבודה בריאה שמגנה עליהם. כדי לשמור על רציפות הפעילות הארגונית ולמנוע התפרצות המחלה בקרב עובדי החברה  hytest מציעה למעסיקים להציב עמדה קבועה לבדיקות אנטיגן מהירות לעובדים הנדרשים לכך. ניתן להוסיף גם בדיקות PCR בהתאם לצורך בין אם לעובדים שיצאו מאומתים בבדיקת האנטיגן, או לחילופין לא  מרגישים טוב, ובין אם לעובדים המתכננים לטוס לחו"ל.

ליקוורניק מדגיש כי שירות לקוחות הוא חלק מיתרונות השירות הפרטי של hytest: "אנו דוגלים בשירות לקוחות אישי, מקצועי ומהיר ובזמינות גבוהה, ומתחייבים לענות לכל שאלה שתתעורר, לסייע ללקוח להתאים את הבדיקה המתאימה לצרכיו וללוות אותו עד קבלת התוצאה".


רוצים לבצע בדיקת קורונה מהירה בנוחות ובמהירות? להזמנת בדיקת קורונה עד הבית או המשרד לחצו כאן

או התקשרו: 052-3390072

סגור לתגובות.