סיכום שנה: הובלה באמצעות חדשנות

מנכ"ל hylabs  דותן בוכסוילר מסכם את השנה החולפת כשנה של פריצה לתחומים חדשים, פיתוח פתרונות ומוצרים לתועלת לקוחות החברה, וזאת תוך התאמת החברה לאתגרי העתיד. 

שלום לכולם,

 לקראת שנה אזרחית חדשה, זו הזדמנות לסכם את פעילותנו בשנה שחלפה ולעדכן בחדשות מבית hylabs. אקדים ואומר שזו הייתה שנה מלאת פעילות: פיתוח מוצרים חדשים, שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים והטמעת פתרונות מתקדמים. בתקופה זו רעננו את המבנה הארגוני שלנו ואף הקמנו חברת בת חדשה.  השנה גם נכתב פרק חדש בהיסטוריה בת 50 השנה (כמעט) של החברה –  כאשר  לראשונה הצטרף ל-hylabs שותף חדש, הלוא היא חברת סופר-פארם.

אתחיל מההשקעה החדשה. סופר-פארם מוכרת בציבור הרחב כחברה קמעונאית, אולם יש לה קרבה לשוק הביוטק עם מוצרים ושירותים סינרגיים ל hylabs, ובבעלותה חברת פרופשונל וחברת רמדיקס להכנות רוקחיות. השותפים החדשים יביאו איתם ראייה עסקית ואסטרטגית רחבה לצד יכולות פיננסיות. כספי ההשקעה יושקעו ב-hylabs לצורך התפתחות עתידית ובכוונתנו לנצל הזדמנות זו הן לצמיחה אורגנית בהתבסס על יכולותינו הקיימות, והן לכניסה לתחומים חדשים ויצירת שיתופי פעולה מגוונים. 

דותן בוכסוילר, מנכ"ל hylabs.

שיתוף פעולה נוסף החל השנה בתחום המלהיב והצומח במהירות של הביולוגיה הסינתטית. זאת עם הקמת חברת הבת Alagene, בשיתוף אוניברסיטת רייכמן, היזם מייקל אייזנברג ובהשקעה של רשות החדשנות. Alagene, ממוקדת בהקמת תשתית ברמה עולמית עבור הביולוגיה הסינתטית בישראל. החברה, שמעבדותיה החדישות כבר הוקמו בבניין hylabs ברחובות, גייסה צוות בכיר וקולטת בימים אלו ציוד חדשני ומתקדם מסוגו בעולם. אני משוכנע כי hylabs כולה תרוויח רבות בזכות החיבור עם Alagene , וזו בהחלט גאווה עבורנו לתרום לקידום התעשייה הישראלית והמחקר. עוד על פעילות החברה תוכלו לקרוא במאמרו של מנכ"ל החברה, ד"ר רוני כהן.  

hylabs היא חברה מגוונת ועתירת פעילות המשרתת את התעשייה, הקליניקה, המחקר והאקדמיה. הצעת הערך הייחודית שלנו כוללת ייצוג בלעדי של מותגים מובילים מהעולם תוך הבנת הרלוונטיות שלהם לצרכים המקומיים בשילוב יכולת להתאמתם לתשתיות הקיימות. אני מזמין אתכם לקרוא עוד (בדיוור זה) על מאמצנו להרחבת מגוון הקיטים המולקולריים שיתנו מענה רחב יותר לכלל לקוחותינו, ועל מוצרים חדשניים לשוק המשקאות ולשוק הקליני. הצעת הערך כוללת בבסיסה גם 'קומת ייצור' – מפעל 'כחול לבן'  המייצר מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ומבטיח גמישות וזמינות בייצור מדיה גם בעת משבר. השנה הטמענו בו אוטומציה חדשה ושיפרנו את תהליכי הבקרה והמדידה, וזאת בהובלת סמנכ"ל התפעול ערן פלד פרקש.

היבטים נוספים של התחדשות וצמיחה הנותנת מענה לצרכי השוק קיימים בחטיבת מעבדות השירות אותה מנהלת הסמנכ"לית  ד"ר אורטל שמעון שהחליפה השנה בתפקיד את ד"ר רוני כהן. מעבדות השירות מוסמכות GMP  בתחום הביולוגיה המולקולרית והמיקרוביולוגיה ומספקות בדיקות ושירותים מגוונים לתעשיית התרופות והציוד הרפואי, לחברות הקנאביס, לחברות Start Up, לאקדמיה ועוד. בימים אלו אנו מבססים ומרחיבים את מעבדת הווירולוגיה שהוקמה בזמן מגפת הקורונה. המעבדה זכתה השנה להסמכה בתקן ISO 17025  וכיום היא המעבדה הוירולוגית היחידה בישראל הנהנית מהסמכה זו. מוקד חדשנות נוסף בחטיבה ניתן למצוא במחלקת הריצוף וה- NGS שלנו, המובילות בישראל, שהצטיידו במכשירי הריצוף החדשים בעולם – NextSeq  מבית Illumina ומכשיר- Genetic Analyser מבית Thermo Fisher. לצד המכשור המתקדם, מחלקת ה NGS מציעה שירותי ביו-אינפורמטיקה המבוססים על צוות ייחודי בעל יכולות ביו -אנליטיות מתקדמות. שירותים אלו ניתנים הן ללקוחות המזמינים שירותי ריצוף וגם כשירות בפני עצמו.

השנה ביצענו מספר שינויים במבנה הארגוני של hylabs כדי לשרת אתכם טוב יותר. כחלק מכך הוקמה מחלקת 'הצלחת לקוח' בראשות סמנכ"לית המכירות והפיתוח העסקי צפנת כהן לובצקי, ובה מומחים בתחומים השונים בהם עוסקת החברה. צוות המחלקה מתאפיין ביכולות אינטגרציה, וכולל גם זרוע חדשנות ואיתור טכנולוגיות להגדלת היצע הפתרונות שעומד לרשותכם.

נדמה כי hylabs צומחת במהירות ומשתלבת בתחומים נוספים עם שותפים חדשים, אך עדיין שומרת על המטען הגנטי: ארגון בעל צביון משפחתי, המסור ודואג לרווחת עובדיו, הממוקד במוצרים ושירותים חדשניים ומיישם אותם בשטח בזריזות ובמקצועיות והכל תוך הקשבה עמוקה ושותפות קרובה עם לקוחותיו.

אני מאחל לכולנו שנה אזרחית טובה.

שלכם,

דותן בוכסוילר,

מנכ"ל hylabs

סגור לתגובות.