בדיקות קורונה ב hylabs:  עולם מלא של פתרונות

מקיט ישראלי לבדיקות קורונה ועד בדיקת אבחון מהירה למתן  תו ירוק: Hylabs מציעה פתרונות מקצה לקצה.

 זיהוי וריאנטים

זיהוי מדויק של סוג הוריאנט חשוב למדינת ישראל אפידמיולוגית וקלינית. בנוסף לזיהוי כללי של דגימה חיובית או שלילית, hylabs הגיבה במהירות וייבאה ערכות מתאימות לזיהוי הוריאנטים השונים – בתחילה הוריאנט הבריטי שהתפשט במהירות, וריאנט דלתא שכיום מהווה את עיקר החיוביים וכעת הוריאנט החדש – אומיקרון.

 גאווה כחול לבן

קיט ישראלי. מותאם לשימוש בתשתית הרובוטית שמוצבת במעבדות ברחבי הארץ

Hyprep  היא ערכת הפקה (קיט) ישראלי לאבחון קורונה שפיתחנו במהלך שנת 2021. הקיט מותאם לשימוש בתשתית הרובוטית המפותחת שהקימה החברה ומוצבת במעבדות ברחבי הארץ.  הערכה נוחה לשימוש, מהירה ושומרת על הסטנדרטים הגבוהים להם הורגלנו עד כה. הערכה עובדת זה מכבר במספר מעבדות ברצף ומראה יציבות ורמת ביצועים גבוהה.  בעתיד אנו חושבים להשתמש ביכולת זו על מנת לשפר עוד את רגישות המערכות לקטיעה של שרשרות הדבקה וזיהוי רגיש ואמין של נדבקים.

איגום וקיצור משך הבדיקה

מערכות האיגום עובדות באינטגרציה פשוטה ומוצלחת עם תהליך העבודה השוטף ואנו מטייבים גם אותן ומגדילים את יכולת המעבדה לאגם ולחסוך עד 75 אחוז מעלויות הבדיקה. במקביל אנו ממשיכים לקצר את זמן הבדיקה עם pcr מחברת Seegene ל- 50 דקות, עם שלושה גנים עדכניים המכסים את כל הוריאנטים הידועים בצורה בטוחה. 

בדיקת האנטיגן הרגישה של Lumira

הכנסנו לעבודה מכשיר מיקרופלואידי לבדיקות אנטיגן של חברת Lumira, חברה מובילה בתחום עולמות ה POC. בסביבה של תחלואה נמוכה מכשיר כזה הינו פתרון המאפשר סקר במיון ובמוסדות אחרים ברגישות טובה, בעלות סבירה, ובמהירות יחסית לבדיקות ה pcr המהירות המגבילות את יכולת הבדיקה עקב מחירן היקר. Lumira הנו מכשיר  ידידותי ואמין אשר התוצאות בו נקראות באופן אוטומטי וללא צורך בשיפוט סובייקטיבי ומדידת זמן כנדרש ב LFD.  הרגישות הינה 100 אחוז עד מחזור (סייקל) 30 ומעלה, ו- 86 אחוז בין מחזור 30 ל-35.

שירותי בדיקות אנטיגן ו – PCR עד הבית עם היכולת לתת תו ירוק.

מתן תו ירוק  

חברת הבת Hytest מגדילה את פעילותה ומציעה שירותי בדיקות אנטיגן לתו ירוק ו – PCR עד הבית עם היכולת לתת תו ירוק ל 24 שעות עם בדיקת אנטיגן ו 72 עם בדיקת PCR. למי זה מתאים? מתאים לחברות ולנוסעים לחו"ל, לנוחתים המעוניינים בתוצאה מהירה לקיצור בידוד, לאורחים מחו"ל ולקבוצות תיירים. hylabs הנה החברה המובילה בבדיקות קורונה עם פתרון מקצה לקצה – מדיגום לתוצאה, ובמתן מענה למגוון צרכים.

סגור לתגובות.